Asi jsem ji přechválil, mršku jednu. Poslední měsíc se s ní něco děje. Možná tušila, že jí nekoupím nic k jejim prvním narozeninám a tak se začala mstít. Nebo se ten malý Fin uvnitř nachladil. A nebo mě prostě jen tak zkouší.

Poprvé jsem si toho všiml, když mi přišla SMS a ozvalo se netypické pí-píp pí——————–píp. To se pak opakovalo při každé zprávě. Zároveň se zpomalila práce s telefonním seznamem. Na radu kolegy – odborníka jsem vymazal z paměti vše, co se dalo (telefonní hovory, záznamník, zprávy) a dokonce na pár minut vytáhl baterii. Zbytečně.

Pohledem do záručního listu jsem s hrůzou zjistil, že mi zbývá pár dní do doby, kdy už budu za jakoukoli opravu platit a tak jsem minulý týden kontaktoval e-mailem (dispecer@cellnet.cz) servis firmy Cellnet, protože dle jejich slov:

…Společnost Cellnet poskytuje autorizovaný servis a prodej mobilních telefonů NOKIA…

Do druhého dne se nikdo neozval a tak jsem usoudil, že se můj e-mail ztratil. Napsal jsem tedy znovu. Opět bez úspěchu. Pojal jsem podezření, že pánové z Cellnetu znají datum prodeje mého telefonu a čekají, až nastane den D+1. Dnes je den D+4, mobil mi pípá jak umírající Tamagotchi a Cellnet mlčí. Možná jsou tam taky … trošku … zpo..ma…le….ní…..