KvéVíce než před měsícem jsem si ve firmě-jejíž-jméno-raději-nevyslovovat objednal elektronický minibarometřík WS-7108 za 799 korun. Žena za pultem si vzala mé číslo na mobil, aby mi poslala zprávu, až zboží dorazí. Po čtrnácti dnech jsem nesměle zavolal a otázal se, kdepak že je můj přístroj. Byl jsem uklidněn slovy, že „…až dorazí, dostanete zprávu…“. Dobrá tedy.

Po třech týdnech už jsem lehce zneklidněl a volal znovu. Týden to bral jen záznamník, ale na mé vzkazy a telefonní číslo s žádostí o informaci o stavu objednávky nikdo nereagoval. Lehce zpruzen jsem napsal e-mail na servis zákazníkům s popisem stavu. Dodnes mi nepřišla odpověď. Dnes jsem opět volal do prodejny a jiná žena za pultem mě uklidňovala, že ona za to nemůže a že kdyžtak ať si stěžuju přímo do Hradce. Napsal jsem tedy další e-mail, tentokráte více „osobní“. Pro případ, že ve firmě-z-jejíž-jména-je-mi-zvratno nečtou e-maily, případně mají nastaven filtr typu „Je-li objednávka nižší než 10000 Kč, přesuň zprávu do koše“ zde uvádím celé znění druhého e-mailu. Třeba si to přečtou tady…

Hezký den.

Dne 25. 1. 2005 jsem si v Q obchodě v Ostravě na ulici 28. října 4 objednával meteorologickou ministanici z vašeho katalogu za 799,- (objednávka číslo 66). Paní prodavačka mě ujistila, že zboží tu bude do 14 dnů. Na její přání jsem jí nechal své číslo na mobil, aby mi poslala zprávu, až zboží dorazí. K dnešnímu dni je to více než měsíc a zboží stále nikde.

Psal jsem již jednou, ale zdá se, že vám zákazník s takhle nízkou cenou objednávky nestojí za odpověď. Mám tedy nadále čekat? To je opravdu takový problém objednat jeden kus zboží? Nebo snad čekáte, až se sejde určitý počet objednávek, kvůli kterým by se vám vyplatilo poštovné do Německa, nebo odkud se to zboží vlastně objednává? A nebo mi chcete tvrdit, že je o tenhle přístroj takový zájem, že měsíc nestačíte pokrývat poptávku?

Prosím o okamžité vyjádření.

Děkuji.