Recyklováno z 23. 5. 2006

Osoby a obsazení: firma Wysmátí sráči, s.r.o., Jenovéfa Důvěřivá, Kamil Rudovidný

Dějství první
Paní Jenovéfa vidí v televizi reklamu na úžasný výrobek, který dle slov tvora na obrazovce zaručí, že „…vitamíny zůstanou při dušení na svých místech a vše bude tak báječně křupavé. Pokud zavoláte do třiceti vteřin…“. Paní Jenovéfa je okouzlena a proto navštíví nejbližší prodejnu Wysmátí sráči, s.r.o., kde si ten skvělý výrobek zakoupí.

Následuje záběr, kde paní Jenovéfa večeří dušenou zeleninu. Kamera najíždí detail na talíř, kde jsou mezi paprikou a rajčaty vidět odloupnuté černé kusy dna pánve. Střih. O dvě hodiny později. Následuje záběr na paní Jenovéfu, kroutící se bolestí.

Dějství druhé
Paní Jenovéfa v nejbližší prodejně Wysmátí sráči, s.r.o. sepisuje reklamaci. Po necelém měsíci volá do prodejny a ptá se na výsledek reklamace, ale prodavačka jí sděluje, že je třeba ještě chvilku počkat, protože reklamací je mnoho. Paní Jenovéfa se sice diví, ale čeká. Těsně před skončením měsíční lhůty dorazí balík s novým výrobkem a s průvodním dopisem o výměně za nový výrobek. Prostřih do kuchyně paní Jenovéfy, podvečer. Zasmušilá paní vyklepává dušenou zeleninu spolu s černou přílohou do odpadu.

Dějství třetí
Paní Jenovéfa v nejbližší prodejně Wysmátí sráči, s.r.o. sepisuje druhou reklamaci, kde žádá o vrácení peněz, neboť se oprávněně bojí, že by její třetí večeře s výrobkem Tripleta mohla být poslední. Odpoledne se o problému zmiňuje panu Kamilu Rudovidnému, kterého celý problém zaujme. Ten zjistí, že výrobek mezitím zmizel z internetových stránek včetně archivu firmy Wysmátí sráči, s.r.o. a udiveně si uvědomí, že to, co firma Wysmátí sráči, s.r.o. posílá jako opravené, či vyměněné zboží, jsou výrobky, které zbyly ve skladu po stažení z prodeje. Následují dramatické smyčce a nájezd na obličej pana Kamila, který mění barvu (použít počítačový trik).

Pan Kamil kontaktuje zákaznickou linku e-mailem, kde popisuje problém paní Jenovéfy a připomíná zákony a možnost zveřejnění celého problému v médiích. Infolinka mlčí. Pan Kamil se ozývá znovu. Infolinka zasílá zpět tzv. uklidňující zprávu („Všechno je v pořádku, výrobek sice byl stažen z prodeje pro zdravotní závadnost, ale zase máme nejsledovanější reklamy.“). Paní Jenovéfa, těžce dýchaje, v nejbližší prodejně Wysmátí sráči, s.r.o. sepisuje třetí reklamaci. Infolinka mlží.

Dějství čtvrté
Paní Jenovéfa čte zamyšleně dopis, ve kterém jí firma Wysmátí sráči, s.r.o. sděluje, že nastal ten šťastný den a po roce od koupě „…výrobku, který změní vaše stravovací návyky…“ se dočká vrácení svých peněz. Následuje pomalý nájezd na rozzářený obličej paní Jenovéfy, doprovázený melancholickou podkresovou hudbou (použít smyčce).

Dějství páté
Pan Kamil zamyšleně čte dopis, ve kterém firma Wysmátí sráči, s.r.o. sděluje, že paní Jenovéfa obdrží složenku s penězi. Následuje rychlý nájezd na datum odeslání dopisu a přešvenk na kalendář, kde je o měsíc a pět dní více. Z kalendáře přejedeme za zvuku tympánů na svraštělé obočí pana Kamila a opět počítačovým trikem upravíme barvu obličeje. Pan Kamil sahá po telefoním sluchátku, vytáčí číslo a ze sluchátka slyší „Momentálně se vám nemůžeme věnovat, naše infolinka má otevřeno od 8 do 16 každý pracovní den. Děkujeme, že jste zavolali!“. Pan Kamil s obličejem barvy zralé višně sjede pohledem na kalendář a přesvědčuje se prstem, že je skutečně úterý. Následuje zatmívačka.

A co dál? Že nemáte rádi příběhy s otevřeným koncem? Já taky ne. Pod závěrečné titulky bych si představoval bandu zfetovanejch negrů s letlampama, mířící do sídla firmy Wysmátí sráči, s.r.o. Ovšem pokud nebudou cenzoři proti…